Szakáll Studios

Itt a 4-ünk(Botkiller, Zsolt666, DrDark(alias:Scrabies), Szakáll) saját , vagy mások által készített videókat láthattok(pl.:trailerek), amivel félreértés ne essék, mi nem szeretnék utánozni senkit. Jó Szórakozást E-mail: szakallblog@citromail.hu

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Starcraft 2

2008.10.08. 06:00 - (-:K.a.G:-)Bø†|{ille®

Eddig kicsit inaktív voltam de most egy hírrel szolgálok nektek. A BLIZZARD másik nagy játékáról (első WoW:WotLK) mint már a címben is említettem  starcraft 2 ről.                                                                                                      Megjelenési dátum sajnos még nincs de remélem 2009 re már megjelenik.Gyakorlatilag semmi újítás nem lesz benne kivéve néhány új egység pálya és egy teljesen új kampány  mód, ennek ellenére az év egyik legjobban várt játéka részemről de szerintem nem csak én vagyok így vele.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szakall.blog.hu/api/trackback/id/tr27701200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása