Szakáll Studios

Itt a 4-ünk(Botkiller, Zsolt666, DrDark(alias:Scrabies), Szakáll) saját , vagy mások által készített videókat láthattok(pl.:trailerek), amivel félreértés ne essék, mi nem szeretnék utánozni senkit. Jó Szórakozást E-mail: szakallblog@citromail.hu

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kotor MMO

2008.10.25. 19:03 - DrDark

A Star Wars Knight of the Old Republic folytatása MMORPG lesz, ezt az Electronic Arts is megerősítette. Készül a Kotor MMO a BioWare első és a LucasArts második online szerepjátéka, amely már a jól ismert Star Wars: Knights of the Old Republic világába viszi el a játékosokat.

 

A játék 300 évvel a Kotor II után játszódik. A Sith birodalmat két pártütő jedi alapította meg, s hamarosan rengeteg harcost csábítottak át a világos oldalról. Történet központú játékról van szó, amelyben a karakterek egyedisége igen fontos elem lesz. Mind kinézetben, mind képességekben, mind a harci-stílusban. 
Két frakció közül választhatunk: Galaktikus Köztársaság, és a Sith Birodalom.A lényeg, hogy sithként sithet, jediként jedit kell játszanod, s küldetéseid is ehhez fognak kapcsolódni. Az egyik fejlesztő elmondta, hogy "sithként tisztában kell lenned azzal, hogy bármikor megölhetnek. Ugyanakkor ha valaki Darth Vadert sértegette volna, akkor ő is meghal, így neked sem muszáj bármit eltűrnöd - ha akarsz, ölhetsz". Szóval akkor ismerős bolygók. Sithek uralta világok: Coruscant, Tython, Korriban. Jedik uralta világok: Alderran, Utapau, Agamar, Dathomir, Manaan. 
A beszélgetések a Kotor első két részénél is filmszerűbbek lesznek.
A játékosok négy út közül választhatnak: jó, gonosz, pragmatikus, kiszámíthatatlan. 
Az elsődleges kasztok több speciális alkaszttal is rendelkezni fognak. Mondhatni a sith/jedi részt keverhetjük az egyéb klasszikus SW figurák stílusával. 
A fejlesztők azt szeretnék, ha minél szélesebb réteget érne el játékuk, így nem terveznek brutális gépigényt. 
Két frakció közül választhatunk: Galaktikus Köztársaság, és a Sith Birodalom.
"Egyelőre csak a PC-s verzióról van szó, egyelőre..."
Összeállíthatjuk saját egységünket, hiszen társakat is kapunk az "útra", akik azonban nem szolga módon követnek minket. Akár el is árulhatnak, ha úgy tartják jónak. A történet több ezer évvel Darth Vader előtt játszódik, mikor a régi köztársaság és a Sith birodalom a legvéresebb háborúját vívja egymással.
Te is el tudod árulni a társaidat, de akár "behódolhatsz" is. 
Alapvetően adottak a célok, ha a Sith Birodalom fia vagy, akkor Sith Lord válhat belőled, ha a Galaktikus Köztársaságé, akkor meg Jedi. Azonban a játék engedélyezi a pálfordulást is, elárulhatod a sötét és a világos oldalt is. Kérdés hogy megéri-e. 
A fejlesztők egyelőre még nem beszélték át, hogy az űrben is bókálaszhatunk-e.
Valószínűleg lesz fejvadász kaszt is. 
A Sith és a Jedi kaszt abszolút eltér egymástól, "két külön játék". A karakterek tudják egymást segíteni a küldetésekben. 
Úgy néz ki, hogy a KOTOR minijátéka a Pazzak most sem hagyják ki. 
A BioWare szerint a sztori mélyebb lesz, mint bármelyik eddigi játékuké. Hozzátették, hogy bár ez egy MMO, úgy alakítják ki, hogy - kis túlzássa - aki Kotor 3-at akar, az játszhat kb egyedül is - a küldetések száma meg fogja győzni. Persze ők azért azt szeretnék, ha barátkoznánk. 
Lesznek ismerős helyszínek: a Korriban legalábbis biztosan. 
A karakter megalkotásánál csúszkás rendszer segítségével rakhatjuk össze hősünk külsejét.
A harcrendszerről egyelőre nem sokat árultak el. A fénykard természetesen alap, de az egyik fejlesztő szerint ha látványos vívásra vágyunk, akkor ne MMO-t válasszunk, hanem valami konzolos akciójátékot. 
Jellemünk tetteinktől függ, s persze ezúttal nehezebb dolgunk lesz ennek megváltoztatására. Ha például megöljük egy társunkat, akkor itt nem lesz megbocsájtás , viselnünk kell a követkeményeket.
Az előző Kotor epizódoktól eltérően a harc nem kör alapú lesz, aminél megnyomhatjuk a szünet gombot. Egy MMO-nál ez ugyebár elég furcsa lenne. A fejlesztők továbbra is hangsúlyozzák, hogy a sztori áll majd a középpontban, s ezt különféle ötletekkel próbálják majd szinesíteni, valósághűvé varázsolni. "itt te magad vagy a történet".
A fejlesztők a legtöbbet a küldetéseken dolgoznak, hogy azoknak mindig legyen értelme, és mindig legyen bennük kihívás. Nem szeretnének baromságokat, vagy komolytalan dolgokat kitalálni. Mint mondták: "Nem fog valaki leszólítani az utcán, hogy keresd meg a macskáját, nyugi", hisz: "Darth Vadert sohasem kérte volna arra egy farmer, hogy keressen meg neki egy alkatrészt, amivel aztán megszerelheti a traktorját" Hát ez mondjuk tény.

Ezek a bejelentések egy sajtótájékoztatón hangzottak el, ahol hivatalosan is bejelentették a KOTOR MMO-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://szakall.blog.hu/api/trackback/id/tr46731426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása